Hagi mi, Alex mi?

Bu olay; Fenerbahçeli dostların, Hagi kompleksinin sömürülmesi aslında.
Yok yanlış anlamayın, kötü maksatla söylemedim.
Madem ezeli bir rekabet var.
Bu rekabet değil mi Türk Futbolunun lokomotifi; tabii ki olacak "onların var bizim niye Hagi'miz yok" ayıflanması.
Benim kızdığım; reyting avcılarının, taraftarların bu yönlerini kullanıp, rekabeti kızıştırarak çıkar sağlamaları.
Ben Hagi ile Alex'in yerinde olsam reklam parası isterdim.
Eh Adamların ismini kullanıp; bi nevi haksız kazanç sağlıyorlar.
Sadece reyting değil birde "bu anketimize mesajla katılabilirsiniz" deyip sms geliri elde ediyorlar.
***
Fenerbahçeliler hariç dünyada kime sorsanız cevabını çok net bileceği bir sorunun anketini yapıyorlar adamlar ya..
Pardon bi düzeltme yapayım dünyada kime sorsanız dedim yukarıda; bu Hagi için geçerliydi Alex'inizi bilmeyebilirler, kimse kimseye darılmasın...
***
Pierluigi Collina'nın bile maçtan çıkarken ayağına gidip, elini sıktığı bir futbolcudan bahsediyoruz.
***
Birisi; 2007 yılında dünyanın en iyi 100 futbolcusu arasında 27. seçilmiş.
Diğeri; ...............?
Birisi; Türkiye liginde oynadığı 5 sezonun 4'ünü şampiyon olarak tamamladı...
Diğeri; 5 te 2 mi?
Birisi; UEFA Kupasının Şampiyonu oldu
Diğeri;................?
Birisi, Süper Kupayı kaldırdı.
Diğeri;................ Necefli Maşrapa...
***
Neyin anketini yapıyorsunuz siz yaa...
Fenerbaçeli dostlar; eper bi Hagi'niz olsun istiyorsanız bi Hagi satın alacaksınız...
Çakma Hagi'lerle gündem yapmaya kalkmayın...

0 yorum: