Poz

Resimde dikkatinizi çeken ney?
İkiz kuleler mi?
Gerçektende dikkat çekeçek kadar hoş duruyorlar.
Neden hedef oldukları belli.
Fakat benim dikkatimi o çekmedi.
Savaş gemisi?
Bir bakıma doğru aslında; savşa gemisinin devasa boyutu değil ama; benim diketi çeken "I love NY" yazısı.
Amerikan askerlerinin "New York" sevgilerine takmadım, ne haddimize.
Ben yazının yönüne taktım.
Yazı New York'a tabiri caizse; kıçını dönmüş.
Yazı NY'a değil; yazıyı havadan çekecek, helikopterdeki fotoğrafcıya göre ayarlanmış.
***
Bu yazı, yönü itibariyle NY'a sevgisini değil; başkalarına NY'u sevdiğini gösteriyor.
Biraz karışık mı?
Şöyle açıklayayım:
Bir tişört giyiyorsunuz; önünde Afitap seni çok seviyorum yazan. Fakat bunu Afitapın önünde değilde, Züleyhanın önünde giyiyorsunuz bu tişörtü...
Gibi.
Yani, sevdiğinizi sevgiliye değil, başkalarına gösteriyorsunuz...
***
Sevildiğini bilmek, en çok sevilenin hakkıdır.

0 yorum: